piątek, 24 stycznia 2014

Mega powalczy o widza jeszcze tej zimy

Coraz lepsze wyniki oglądalności, notowane przez najważniejszych konkurentów (ANT 1 i Alpha), zmobilizowały grecką komercyjną stację Mega do ofensywy programowej, której początek planowany jest już na luty, a zasadniczy "atak" na marzec.

Średnie udziały Mega w rynku oglądalności w pasmie prime time wyniosły w styczniu 21,3%, wobec 18,1% najgroźniejszego konkurenta - ANT 1. W badaniach obejmujących całą dobę, Mega straciła ostatnio pozycję lidera, co więcej, tuż za jej plecami czai się już trzecia w rankingu stacja Alpha. Kierownictwo stacji postanowiło zatem zakasać rękawy i przystąpić do kontrataku w kluczowym segmencie rozrywki. W ciągu najbliższych kilku tygodni w ofercie nadawcy pojawią się dwa nowe seriale greckie ("Κάτω Παρτάλι", premiera już 3 lutego, i "Modern family"), teleturniej "Hollywood game night" oraz show "Just the two of us".

serial Kato Partali
Kadr z serialu "Kato Partali" (fot. "Wima")
Ponadto, nadawca zapowiada, że w programie ograniczona zostanie liczba powtórek, a zastąpi ją oferta premierowa. Szereg nowości ma być też już planowany na nowy, jesienny sezon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinię!